feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Saturday, July 2, 2011
Generasi-Y (rtm)

Sambungg yang tadi . . .
Lepas balik sekolahh , pergi RTM . ade rancangan life Gen-Y .cehhh mcm artiss pulakk .
Dalam perjalanan pergi rtm naik bas,duduk sebelah diaa .Kebetulan kerusi sebelah dia kosongkan .So amik kesempatan untuk duduk sebelah dia .haha .Macam-macam laa aku borak dengan dia .bla bla bla bla .Aku bangun kejap pergi dekat kawan aku . Lepas tu aku duduk balik dengan dia . . Dia terduduk dekat cermin mate kawan aku . So aku dengan dia cepat-cepat betulkan . Dekat setengah jamm betulakn cermin mata kawan aku .Akhirnyee berjaya betulkan cermin mata kawan aku .  fuhhh selamat tak kantoii . hahahahaha
Dah sampai dekat angkasapuri ( rtm ) . Jalan dengan dia sampai masuk studio . Dalam studio pon aku duduk dengan dia . hahaha . Lepas habis  Gen-Y , pergi makann dengan dia dan kawan-kawan aku .Lepas tu habis makan , duduk snap gambar dengan semua yang pergi rtm .aww . nak tgkk ?? TAK PAYAHH ! hahaha .
Selepas itu , pulang ke sekoolahh akuu untuk balik ke rumah masing-masing .

ade sambungnannyee punn . . . :P

0 loner (s)
OLD | NEW
Template byBlogskins. Copyright by Ammarah Nazri